maandag 24 juni 2013

Hollandse Tilly groeten

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik een kaartje zien die ik heb gemaakt voor mijn moeder voor haar verjaardag. Ik heb dit keer een Hollands kaartje met een Wild Rose stempel van Tilly gemaakt. Ik vind deze stempels zelf erg schattig en ook erg leuk om in te kleuren met Spectrum Noirs. Dat heb ik ook deze keer weer gedaan. Doordat er niet veel detail in Tilly zelf zit is het goed mogelijk om een duidelijke schaduw aan te brengen.
Als papier heb ik gebruik gemaakt van het paperbloc 'Dutch Design' van Marianne Design. Ik vond het leuk om dit papier te gebruiken bij een niet Hollands plaatje. De rondjes aan de linkerkant heb ik uitgeknipt uit één van de vellen en gebruikt als embellishments.
Verder heb ik bloemetjes en een lintje gebruikt om het af te maken. 
 
 


Gebruikte Spectrum Noir Markers:
- Cadeautje: TB5 & TB9
- Strik Cadeautje: DR3 & DR5
- Tilly: IG2, IG4, IG6 & IG8 


Gebruikte materialen:
-
Marianne Design Paperbloc 'Dutch Design'
- Spectrum Noir Markers
- Wild Rose Studio stempel
 
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!
Groetjes Petra

2 opmerkingen: