maandag 3 juni 2013

Tag Marianne Design

Hallo allemaal,

Dit keer heb ik een tag gemaakt. Ik heb weer gebruik gemaakt van het Paper Bloc Springtime van Marianne Design. De tag is beplakt met één van de vellen van het Pretty Paper Bloc. Daarop is een groen vierkant geplakt, in de tinten van het papier van Marianne Design. Hierop heb ik een ander designvel van het Paper Bloc geplakt. Daarna heb ik de stempels van Teresa Collins, Timeless, de klok en het frame met de tekst 'I want to remember' gestempeld en uitgeknipt.
Het cupcakeje komt uit één van de vellen van het Paper Bloc. Daarna heb ik met de mal van Joy!Crafts twee keer de Vintage Flourish Swirl uitgesneden. Één van de twee swirls is niet in zijn geheel gebruikt, hierdoor lijkt het op een andere swirl.
Daarna heb ik met deze verschillende embellishments heen en weer geschoven tot het een leuke compositie was. 




Op deze foto is een detail te zien van de stempels, swirl en afbeelding. Deze zijn over elkaar geplakt in de hoek wat het geheel meer driedimensionaal maakt. Het geheel is afgemaakt met wat strassteentjes. 

De gebruikte materialen:
- Marianne Design Pretty Papers Bloc: Springtime
- Mal Joy!Crafts: Vintage Flourishes Swirl

Stempels Teresa Collins: Timeless Stamps

Lieve groetjes Petra

2 opmerkingen: