woensdag 19 juni 2013

Kaart 'Party with Bamboo'

Vandaag alweer tijd voor mijn tweede kaart voor 123scrapping.
Ik heb de stempel van Crafters Companion gekleurd... zo'n lieffie en hij is in gekleurd met Spectrum Noir Markers. Onderaan dit bericht staan de kleurnummers vermeld die ik heb gebruikt.
Ik heb voor het eerste gebruik gemaakt van de Design Tool Kit 1 van Hot of the Press, wat kun je daar ontzettend leuk mee werken zeg...
Kijk maar eens in de webwinkel van 123scrapping daar staat ook een filmpje op met uitleg van dit product, echt gaaf... Hieronder zie je hoe ik de tool gebruikt heb aan de rechterkant van de kaart.






Bij het stempel zitten ook een aantal leuke kleine tekststempeltjes, zoals je hier ziet, ik heb hem gestanst met een tekstwolkje van Noor!Design, geeft zo'n leuk effect.
Hieronder dus nog even het ingekleurde stempeltje nog even wat vergroot en dan de kleurnummers van de Spectrum Noirs. In de bloem heb ik nog een aantal witte puntjes gezet... waar door het hart iets meer diepte krijgt.



De gebruikte Spectrum Noir Markers:
Beertje: GB10, GB8, GB7, GB4 en GB2
Schoen buitenkant en zool: DR3, PP5 en PP3
Schoen binnenkant: DR7 en DR5
Vlinders: CR6, CR5 en CR3
Steel: DG4

Gebruikte materialen:                                                                                        
Hot off the Press, Design Tool Kit 1
Wild Rose Studio Paperpack 'Always and Forever'                                                  Wild Orchid Crafts, Mulberry Roses, white en deep pink               
Joy!crafts Tekstwolk
Crafters Companion, Party Paws
- Spectrum Noir Markers
Dit was mijn bijdrage voor deze keer. Ik hoop dat jullie er weer wat inspiratie van opdoen. Veel scrapplezier.
Groetjes Jolanda

3 opmerkingen: