maandag 19 augustus 2013

Cadeauzakje 'Love Letters'

Hallo allemaal!
Deze keer laat ik een cadeauverpakking zien. Ik heb een cadeauzakje gemaakt met het papierpakket van BoBunny, Love Letters. Ik wilde mijn vriend graag gelukskoekjes geven en daar hoort natuurlijk ook een leuke verpakking omheen. Aan de bovenkant van het zakje heb ik een stuk rood cardstock geplakt. Deze heb ik er zo overheen gedaan dat er geen opening meer is aan de bovenkant. Met de Template Tiny Tags en Little Labels van Hot Off The Press heb ik de vorm in het midden gemaakt (die met de gekleurde hartjes) en de tag onder de bloem. Één van de vellen van 'Love Letters' heeft allemaal kleine vlaggetjes. Uit dit vel heb ik de vlaggetjes geknipt en opgeplakt aan de rechterkant. De banner met hierop You + Me is een sticker die in het pakket zit. Op de eerste afbeelding is de voorkant te zien en op de tweede afbeelding de achterkant.



Gebruikte materialen:
- BoBunny Collection Pack 'Love Letters'

- Hot Off The Press Template 'Tiny Tags & Little Labels'

Ik hoop dat jullie het een leuke verpakking vinden!
Groetjes Petra

1 opmerking: