vrijdag 20 september 2013

Mini album 'Timeless'

Hallo allemaal,

Ik wil jullie deze keer een mini album laten zien die ik gemaakt heb van de trouwerij van mijn zwager en schoonzus. Ik heb gekozen voor het collectionpack Timeless van Teresa Collins.


De albumkaftjes hebben een mooie vorm en zijn ook van Teresa Collins, er zitten ook al 4 bindringen bij. De tekstjes op de voorzijde komen ook uit het collectionpack en de gebruikte stempels zijn van Teresa Collins en BoBunny. De brads in de bloemen zijn van dezelfde lijn.



Het leuke van zo'n pakket is dat alles bij elkaar past en er ook al een aantal embellishments inzitten, o.a. het envelopje op de linker pagina.




Het Damask Flocked papier heeft een mooie fluweelstructuur en daarom hebben deze pagina's weinig nodig om een mooie uitstraling te krijgen.


Om de authentieke sfeer van de boot en de omgeving goed over te laten komen heb ik gekozen voor papier met een mooi Damask patroon.


Op de laatste pagina heb ik gebruik gemaakt van een Design Toolkit, door de mooie vormen die je dan kunt gebruiken, krijg je een leuke sfeer op de pagina. De stempels zijn van Teresa Collins en BoBunny.

Ik vond het een erg leuk album om te maken, ik hoop dat jullie het ook leuk vinden.

Gebruikte materialen:
- Teresa Collins Collectionpack Timeless
- Teresa Collins Brads Timeless
- Teresa Collins Album Covers
- Teresa Collins Every Day Moments
- Design Tool Kit van Hot off The Press
- Memento Inkt 'Tuxedo Black'


Groetjes Wilma

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi boekje!
    Het blijft prachtig papier :)
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig boekje.
    Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend boekje... daar zullen ze vast heel blij mee zijn.. mooi papier zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een werk heb je hier aan gehad, maar het resultaat mag er zijn hoor. Supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen