maandag 30 september 2013

Kaartje 'muzikant'

Hallo allemaal!

Vandaag weer een kaartje van mij. Ik heb een tijdje geleden een uitgebreide kaart gemaakt voor mijn vriend. Ik heb gebruik gemaakt van stoer mannenpapier en een mannenstempel met een muzikant omdat hij zelf graag muziek maakt.



Dit is de voorkant, ik heb een ronde tekststempel van Joy!Crafts gebruikt. Het leuke aan deze stempellap is dat er allerlei soorten stempels op zitten voor verschillende gelegenheden. Hierdoor kunnen ze vaak gebruikt worden. Dit is ook zo met de mannenstempel, dit is een hele lap met allerlei verschillende hobby's van mannen. 




Aan de binnenkant ziet het er zo uit. Ik heb een groot vlak in het midden gemaakt met een Hot Off The Press Design Tool Kit. Hier heb ik later mijn tekst op geschreven. Aan beide kanten heb ik nog een strook papier geplakt met daarop een hartje met zijn leeftijd.


De stempel heb ik weer ingekleurd met Spectrum Nior Markers. Dit keer heb ik de accenten wat duidelijker gemaakt, dat kan goed bij deze afdruk.

Gebruikte Spectrum Noir Markers:
Broek: BG3 en BG5
Gitaar: TN7 en TN8
Shirt: DR3, DR5 en DR7
Dozen: TN2, TN3, TN4, TN5 en TN7
Huid: FS2
Overige accessoires: True Black, EB7, EB8, TN7, TN8 en TN2



Dit is de achterkant van de kaart. Hier is een strook papier op geplakt en een vorm gemaakt met een Design Tool Kit.

Gebruikte materialen:
- Wild Rose Studio 'Man About Town' Paper Pack
- Papermania Clear Stamps Nostalgia - Pastimes ca. 20 x 20 cm
- Joy!Crafts Nederlands Teksten 1 Rond
- Hot Off The Press Design Tool Kit 4 (binnenkant van de kaart)
- Hot Off The Press Design Tool Kit 1 (achterkant van de kaart)
- Spectrum Noir Markers
- Memento Inkt 'Tuxedo Black'

Ik hoop dat jullie het weer een mooi kaartje vinden!
Groetjes Petra


3 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan, Petra. En mooi ingekleurd.
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, ook een hele leuke binnenzijde.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart heb je gemaakt, mooi afgewerkt ook
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen