vrijdag 4 oktober 2013

Teakaart 'Sweet Tooth'

Hallo allemaal,

Vandaag weer een kaartje van mij, maar deze keer een ander soort kaart. Ik moest nog twee verjaardagskaarten maken en wilde graag een keer iets anders doen. Daarom heb ik deze uitvouwbare kaart gemaakt. Ik heb gebruik gemaakt van het papier van BoBunny, de lijn 'Sweet Tooth'. Dit is een lijn met veel taartjes en dergelijke en dat vond ik goed passen bij een verjaardag.



Dit is de voorkant van de kaart. Met een lintje zit het vast geknoopt. De vlinder is een mal van Joy!Crafts. De vorm van de kaart heb ik gemaakt met een Template van Hot Off The Press. De strempelafdruk heb ik ingekleurd met Spectrum Noir markers. Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
Beer: GB8 en GB10
Bloemen en Cadeau: BT5, BT7 en BT9


Wanneer je de kaart opent krijg je dit als eerste te zien. Ik heb gebruik gemaakt van een sticker van het cardstock sticker vel en van de andere vlinder van de vlindermallen van Joy!Crafts.



Dit is de binnenkant van de kaart. Ik heb de stempels afgedrukt met Distress Inkt, deze inkt stempelt minder precies, maar dat vond ik in dit geval niet erg. Toen ik de stempels had afgedrukt vond ik het nog steeds een beetje saai qua kleur, dus zijn ze nog wat ingekleurd met blauwe Distress Inkt (met behulp van een waterkwastje). Dit moest wel heel voorzichtig omdat de afdruk ook gemaakt was van Distress Inkt en ik niet wilde dat de blauwe en bruine kleuren door elkaar gingen mengen. In de kaart zit een theezakje in het midden, rechts of links kan nog een tekst geschreven worden.


Dit is de achterkant van de kaart. De stempel hebben we zelf thuis gemaakt met de Teresa Collins Stampmaker. 

Deze Gebruikte materialen:
- BoBunny Sweet Tooth 'Delish'
- Spectrum Noir Markers

Hopelijk vinden jullie het een leuk idee!
Groetjes Petra



2 opmerkingen:

  1. dit is een super leuk kaartje hoor en weer een ideetje om iets kado te doen

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden Petra.. en altijd handig voor een een klein kadootje...

    BeantwoordenVerwijderen