donderdag 19 december 2013

Sherry Baldy Summer Soul

Met deze stempel van Joy!Crafts, Sherri Baldy, heb ik een notitieblokje op gepimpt. Zo leuk om een notitieblokje te versieren en je kunt daar veel variaties mee maken. Ik heb de basis gemaakt met licht blauw cardstock en daarop dessinpapier van Fancy Pants gebruikt. Het notitieblaadje heb ik gesneden met de silhouette en de tekst :”Just a note”heb ik gemaakt met de silhouette sketchpennen. De stempel is ingekleurd met de Spectum Noir Markers.




Gebruikte Spectrum Noir Markers:
- Broek: BT2 en BT4
- Jurk: Cr6 en Cr8
- Schoen: TN5 en TN7
- Haar: TN3, TN7 enTN8
- Gezicht: FS3 en CR2

Verder heb ik nog een bloemetje met daarop een knoop gebruikt. Ik zou zeggen gewoon ook eens een notitieblokje proberen op te pimpen. Zo leuk om te doen.

Gebruikte materialen:
- Joy!Crafts clearstamp Sherry Baldy (1)

1 opmerking:

  1. Leuk idee zo'n notitieblokje pimpen, ziet er lekker fleurig uit. Mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen