vrijdag 28 februari 2014

Trappetjeskaart

Deze keer heb ik eens een andere vorm kaart gemaakt een zogenaamde trappetjeskaart. Zo leuk om te maken. Ik heb het patroon erbij gedaan. Zo leuk om eens te proberen.

Ik heb gewerkt met het papier van Joy!Crafts Paper Bloc 'Dance to the Music'. Een leuk plaatje van internet gebruikt en deze verwerkt op een spelbinder oval. Ik heb zwart cardstock gebruikt als basis voor deze kaart. Verder heb ik de stempelset van Hot Off The Press 'Just a Note' gebruikt. Erg leuke stempeltjes om te gebruiken. Ook het muziekpapier heb ik hiermee gestempeld en daarna met de Distress Inkt 'Vintage Photo' een wat oudere look gegeven. Nog wat roosjes van Wild Orchid erop gebruikt ter versiering en deze kaart is voor mij compleet.


 


Hier boven staat het gebruikte patroon weergegeven.

Gebruikte materialen
- Joy!Crafts Paper Bloc 'Dance to the Music'
- Hot Off The Press clearstamps 'Just a Note'
- Distress Inkt 'Vintage Photo'
- Wild Orchid Craft bloemetjes

Wie weet gaan jullie met het patroon ook eens aan de slag?

Groetjes Marja

2 opmerkingen:

  1. Erg leuk geworden Marja, ik ga het patroon binnenkort zeker een keer gebruiken.
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart Marja! Ziet er chique uit :) Ik wil ook graag een keer proberen om een trappetjeskaart te maken, lijkt me erg leuk.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen