woensdag 26 maart 2014

Birthday Bird

Ik mag weer een kaartje laten zien dat ik gemaakt heb met de spullen van 123Scrapping. Wat een prachtig designpapier heb ik gekregen om mee aan de gang te gaan. Het is van Wild Rose Studio, erg mooi. Daarbij prachtige stempels van CraftEmotions. Ingekleurd met Spectrum Noir Markers, dat maakt een mooie geheel. Dit is mijn kaart geworden.



De basiskaart is gemaakt van Core Dinations cardstock, kleur 'Chocolate Mocha'. Hierop designpapier verwerkt. Daarna een stans van Joy!Crafts uitgestanst uit roze cardstock wat weer mooi matched met het roze uit het designpapier. Na het stansen, ook nog geembossed en bewerkt met Distress Inkt. Omdat ik het niet al te druk wilde maken op de kaart heb ik maar een stukje gebruikt van de stans. Zo zie je dat je niet altijd de hele stans hoeft te gebruiken. De vogeltjesstans van Marianne Design vond ik ook wel erg toepasselijk bij deze kaart en bij deze stempel. De stans uitgestanst uit weer het cardstock dat ik voor de basiskaart heb gebruikt. Verder nog wat bloemen gebruikt het geheel af te maken.





Dit is de binnenkant van de kaart.

Gebruikte Spectrum Noir Markers:
- Vogel: EB2, TN1 en PP3
- Tak: TN3
- Bloem: PP1, PP3, CR3 en EB1
- Schaduw: BG1

Gebruikte materialen:
Core Dinations Cardstock, Chocolate Mocha
Wild Rose Studio 'Antique Library'
CraftEmotions 'vogels Botanical'
Joy!Crafts Cutting & Embossing 'Franse Lelie'
Marianne Design Creatables 'Birds on a wire'
Spectrum Noir Markers

Groetjes en een fijne avond Jolanda

3 opmerkingen: