donderdag 6 maart 2014

Fashioncheque cadeaukaart

Deze keer heb ik een cadeaukaart gemaakt. Het is een dubbele kaart die dichtgaat door middel van een klittenbandsluiting van Joy!Crafts. Als basis heb ik het cardstock 'Brownie' van Core Dinations gebruikt. De kaart is geheel met de hand uitgesneden met behulp van de Hot Off The Press Design Tool Kit 5 (een nieuwe in de webshop). Met één zo’n Tool Kit kun je zoveel verschillende vormen uitsnijden. Ik kon bijna niet kiezen welke ik wilde gebruiken. Het papier is ook van Hot Off The Press, Double Sided 'Stolen Moments'. Schitterend papier waar ik mij heerlijk mee kan uitleven. Met de stempelset van Hott Off The Press heb ik de paspop gestempeld. Ook het tekstlabeltje, het vlindertje en het roosje heb ik hiermee gestempeld. 2 plakparels maken deze cadeaukaart af. Ik hoop jullie weer wat inspiratie te hebben gegeven.



1 opmerking: