vrijdag 2 mei 2014

Lily met Gieter

Deze keer mocht ik met deze leuke stempel van Joy!Crafts aan de slag. Deze stempel heb ik gestempeld op DCP papier en ingekleurd met de spectrum noir markers. Kijk ook eens op de site van Spectrum Noir, hier vind je allerlei leuke tutorials. Zo laten ze ook zien met welke kleurnummers je allerlei haarkleuren kunt inkleuren. Met behulp hiervan ben ik deze keer voor het eerst blond haar gaan inkleuren. 


Gebruikte Spectrum Noir Markers:
- Jurk: DR3, DR5 en CR8
- Kant: CR4 en CR5
- Gieter: JG3 en JG5
- Hoed: TN4 en EB4
- Haar: EB2 enFS2
- Gezicht: FS6 en CR2
- Ogen: TB2


Deze keer heb ik de hele kaart gemaakt met behulp van de Hot Off The Press design toolkits. Gewoon overtrekken en met een schaar uitknippen. Hier kwam dus geen enkele mal of snijmachine aan te pas. Zo wil ik laten zien dat je dit niet altijd hoeft te gebruiken om een leuke kaart te maken.

Gebruikte materialen:
Joy!Crafts/ Noor!Design Clear Stamp 'Lily met gieter'
Joy!Crafts 'Cutting en Embossing stencil 'vlinder'
- Joy!Crafts – Nederlands 'Teksten 2'
Hot off the press - Design Tool Kit 5
Core Dinations Cardstock 'Seaweed'
- Core Dinations Cardstock 'Cardinal'
Echo Park Paper This & That Graceful 'Border Stripes'
- Echo Park Paper This & That Graceful 'Red Floral'
Echo Park Paper This & That Graceful 'Bingo'
Echo Park Paper This & That Graceful 'Dots'
Clairefontaine DCP papier (210 g)
- Spectrum Noir Markers
Wild Orchid Mulberry Paper Open Roses 15 mm 'Deep Red'

Ik hoop dat ik jullie weer inspiratie heb kunnen geven.

Groetjes Marja

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk Marja! Mooie uitgebreide kaart met leuke versieringen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke frisse kaart Marja. Leuk zo die vormen gemaakt met de Design Tool Kit.

    BeantwoordenVerwijderen