vrijdag 16 mei 2014

Surprise inside

De kaartvorm heb ik uitgesneden met de Silhouette. De basis is blauw cardstock en daarop het mooie papier van Wild Rose Studio. Prachtige paarse tinten daar wordt een mens toch echt vrolijk van. De stempel van Crafters Companion heb ik ingekleurd met de Spectrum Noir Markers. Het inkleuren van de stempels blijf ik zo leuk vinden om te doen. Ik heb er een verjaardagskaart van gemaakt. Bij deze stempel zitten allerlei losse tekst stempels. Altijd handig om erbij te kunnen gebruiken. Om de stempel een stikrandje gemaakt met de naaimachine. Als laatste nog wat leuke vlinders erop aangebracht (mijn favoriet mal). Verder heb ik de kaart rustig gehouden omdat het papier al drukker is en ook tot zijn recht mag komen. Ik hoop dat jullie deze kaart weer leuk vinden.



Gebruikte Spectrum Noir Markers:
- Cadeau: LV1, LV2 en LV3
- Konijn: GB8 en GB10
- Ballonnen: CG1 en CG2

Gebruikte materialen:
- Core Dinations cardstock 'Black Iris en White'
- Wild Rose Studio 'Bluebell' Paper Pack
- Crafters Companion Bebunni Unmounted Rubber Stamp 'Peek a Boo'
- Clairefontaine DCP papier 210 g
- Joy!Crafts Cutting en Embossing stencil vlinder
- Spectrum Noir Markers


Groetjes Marja

2 opmerkingen: