woensdag 18 juni 2014

Bluebell with Hedgehog

Een verjaardagskaartje met een stempel van Wild Rose Studio gecombineerd met prachtig papier van Marianne Design, dat verdient speciale aandacht. Het papier is afkomstig van Marianne Design en wat een mooi kleuren. Ook de basiskaart van kraft is van Marianne Design. Als je deze dubbel vouwt heb je een mooie basiskaart waar je mee door kunt werken. Hierop een aantal designpapiertjes verwerkt en de stempel gekleurd met Spectrum Noir Markers.
Uit de template Layered Labels van Hot Off The Press heb ik een label gekozen die ik wilde gebruiken, deze heb ik over getrokken op een stukje designpapier en met de hand uitgeknipt. Dit heb ik net zo gedaan met het klein labeltje waar het woord "Proficiat" van Marianne Design op gestempeld is en deze heb ik op de grote label geplakt. Verder de kaart afgewerkt met bloemen en plakparels.





Gebruikte Spectrum Noir Markers:
- Hertje: EB2, TN1 en TN2
- Stippen: EB6
- Oren: FS1, FS5 en FS8
- Egel: GB1, BG2 en BG4
- Vlinders: PL1
- Strik: DR2, DR6 en DR7
- Gras: DG2 en DG4

Gebruikte materialen:
Marianne Design Pretty Papers Blocs 'Kraft Paper'
Marianne Design Pretty Papers Blocs 'Garden Party'
Wild Rose Studio 'BlueBell with Hedgehog'
Marianne Design Clearstamps 'Van harte gefeliciteerd'
Hot Off The Press 'Layered Labels Template'
Diverse Bloemen
Spectrum Noir Markers

Ik hoop dat jullie het weer een leuke kaart vinden.
Veel inspiratie toegewenst.

Groeten
Jolanda

2 opmerkingen: