woensdag 30 juli 2014

Bebunni Jingle Bells

Zijn jullie al begonnen met de kerstkaarten? Ik heb er al een aantal klaar gelukkig, maar van nu af aan toch maar een beetje regelmaat inbouwen, zodat ik straks niet hoef te stressen aan het eind van het jaar. De stempels van Crafters Companion zijn erg leuk om op je kerstkaart te verwerken, zo lief. De papierlijn is van BoBunny, altijd erg mooi papier. Op onderstaande foto zie je dat ik een stukje uit het papier heb gebruikt als banners, deze zijn al zo op je papier gedrukt, maar als je ze uitknipt en los op je kaart gebruikt zijn ze ook erg leuk.





Gebruikte Spectrum Noir Markers:
- Konijn: IG1, IG2 en IG3
- Oren: CR3, FS1 en FS8
- Winterpak: BT4, BT5, BT6 en BT7
- Sjaal: TB3
- Gewei, buik: EB5

Gebruikte materialen:
Crafters Companion Bebunni Unmounted Rubberstamp 'Rudolph'
BoBunny Woodland Winter 'Tobbogan'
BoBunny Woodland Winter 'Journal'
Spectrum Noir Markers

Verder heb ik nog wat plakparels gebruikt om de kaart af te maken.
Veel plezier bij het maken van je kerstkaarten.

Groeten Jolanda

4 opmerkingen:

  1. Wat een schatje is het geworden Jolanda!
    Ik vind hem super, heb al zin om zelf iets met deze stempel te gaan doen :D
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje! En wat een schattige stempel. Je hebt er een leuk geheel van gemaakt!!
    Groeten, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Jolanda, ik moet ook nodig aan mijn kerstkaarten gaan beginnen.

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen