maandag 7 juli 2014

Cherry on Top

Deze keer mocht ik aan de slag met de leuke stempel van Angelica & Adam. Samen met het mooie papierblok van Angelica & Adam kun je hier een echte meisjeskaart van maken. De stempel heb ik gestempeld op DCP papier en ingekleurd met de spectrum noir markers. Ik hoor wel eens dat men het DCP papier zo wit vindt. Geen probleem want dat kun je met de brede punt prima een kleurtje geven zoals ik hier ook heb gedaan. Dan kleurt alles mee als een geheel. De tekststempel heb ik geknipt uit een ronde tekststempel van Joy!Crafts. Hier alleen hieperdepiep uit geknipt en je kunt een stempel zo op meerdere manieren gebruiken.





Gebruikte Spectrum Noir Markers:
- Jurk : PP3, PP4 en PP5
- Kers : PP3, PP4, PP5, CG2 en CG3
- Gezicht : FS2, FS3 en CR2
- Haar : GB1, GB8 en GB10
- Cupcake : FS2, PP3,TN7, TN3, TB2 en TB3

Gebruikte materialen:
- Crafters Companion Angelica & Adam 'Cherry on Top'
- Crafters Companion Angelica & Adam Paperpad
- Marianne Design Creatables special: balloon
- Joy!Crafts Nederlands Teksten 1 rond
- Core Dinations Cardstock
- Spectrum Noir Markers
- Clairefontaine DCP Papier (210g)
- Wild Orchid Craft bloemen

Groetjes Marja

1 opmerking:

  1. Wat een schatje! Prachtig ingekleurd. Complimenten!!
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen