woensdag 9 juli 2014

Nautical Ellie

Hallo allemaal,

Vandaag een vrolijk kaartje die ik heb gemaakt voor de verjaardag van mijn moeder. Ik heb ervoor gekozen om gebruik te maken van dezelfde paperpad als die Marja had gebruikt, namelijk 'Angelica & Adam' van Crafters Companion. Ik heb meer de oranje vellen uit het blok gebruikt.
De stempel is van Paper Nest Dolls, dit is een nieuw merk in ons assortiment. Ik vind ze erg leuk en super om in te kleuren met Spectrum Noir Markers. Het meisje dat ik gebruikt heeft heeft een Marine pakje aan. Je zou hierdoor snel aan standaard marine kleuren denken, maar zoals je ziet is het ook goed mogelijk om hele andere kleuren te gebruiken.
Ter decoratie heb ik parels, bloemen en een tekstje toegevoegd. De tekst heb ik gestempeld op een designpapiertje van de paperpad, daarna heb ik er met de Template 'Tiny Tags & Little Labels' een leuke vorm van gemaakt. De tekst is van een Bebunni stempel 'Peek a Boo'.





Gebruikte Spectrum Noir Markers:
- Huid: FS1, FS2, FS3, FS4 en FS5
- Haar: TN1 en TN2
- Shirt, schoenen, band van de hoed: IB1, IB2 en IB3
- Rok, kraag, sokken, hoed: CR1, CR2 en OR1
- Beertje: GB8 en GB10

Gebruikte Materialen:
- Paper Nest Dolls Stamps 'Nautical Ellie'
- Crafters Companion Angelica & Adam Paperpad
- Crafters Companion BEbunni Unmounted Rubber Stamp 'Peek a Boo'
- Hot Off The Press Template 'Tiny Tags & Little Labels'
- Wild Orchid Craft bloemetjes
- Spectrum Noir Markers
- Clairefontaine DCP papier (210g)
- Memento Inkt 'Tuxedo Black'

Groetjes Petra

1 opmerking:

  1. Een heel vrolijk kaartje, Petra. Ik vind de stempel helemaal leuk. En weer prachtig ingekleurd.
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen