vrijdag 4 juli 2014

Verjaardagskaart voor Petra!

Vandaag wil ik de kaart laten zien die ik voor Petra’s 21e verjaardag heb gemaakt. Omdat Petra van bakken houdt heb ik gekozen voor een kaart waar dat in terug komt. De kaart is gemaakt met het mooie papier uit het Marianne Design Pretty Papers Bloc 'Garden Party'.
Aan de achterzijde zijn de hoeken afgerond en aan de voorzijde heb ik een tabje gemaakt. Alle randen zijn geïnkt met Distress Inkt 'Brushed Corduroy'. Met de Design Tool Kit 1 heb ik een label gemaakt met daarop een mooie mengkom. De kaart is vastgemaakt met een bruin lint.
In de kaart heb ik, om het in dezelfde stijl te houden, een tabkaartje gemaakt en daarop de ballon van Marianne Design met 21 erop gestempeld. Daarnaast een Van harte gefeliciteerd stempelafdruk van Marianne Design.







Gebruikte materialen:
- Marianne Design Pretty Papers Bloc 'Garden Party'
- Joy!crafts Cutting & Embossing stencil 'elektrische mengkom'
- Hot Off The Press Design ToolKit 1
- Distress Inkt 'Brushed Corduroy'
- Marianne Design Creatables special: 'balloon'

Fijne dag.

Groetjes Wilma

1 opmerking:

  1. Een erg leuke kaart Wilma, mooi papier heb je gebruikt. Leuk dat je zo'n persoonlijke kaart hebt gemaakt, dat valt ongetwijfeld in de smaak!
    Groetjes en een fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen