maandag 18 augustus 2014

Bon Voyage Emma

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje van mij met de schattige stempel 'Bon Voyage Emma' van Paper Nest Dolls, het is echt een schatje. Ik heb ervoor gekozen om een kaart in vintage kleuren te maken, aangezien ik dit goed vond passen bij de koffers. Als papier heb ik gebruik gemaakt van de Paper Pack 'Antique Library' van Wild Rose Studio. De combinatie van bruin en roze vind ik persoonlijk erg mooi. Ik heb de stempel centraal op de kaart geplakt, met daaronder een cirkel, een strook en een vierkant. De randen van het design papier heb ik geïnkt het Distress Inkt. De kaart heb ik verder alleen gedecoreerd met een paar plakparels.






Gebruikte Spectrum Noir Markers:
- Kleding, strikjes, roze koffers: CR2, CR3, CR4, CR5 en CR6
- Bruine koffers: TN2, TN4, TN5 en TN6
- Gras: DG2
- Beer: GB7, GB8 en GB10
- Haar: GB7, GB8 en GB10
- Huid: FS1, FS2, FS3, FS4 en FS5

Gebruikte materialen:
- Paper Nest Dolls 'Bon Voyage Emma'
- Wild Rose Studio Paper Pack 'Antique Library'
- Core Dinations Cardstock
- Spectrum Noir Markers
- Clairefontaine DCP papier (210g)
- Memento Inkt 'Tuxedo Black'
- Distress Inkt 'Brushed Corduroy'

Ik hoop dat jullie het een lief kaartje vinden!
Groetjes Petra

4 opmerkingen: