woensdag 1 oktober 2014

Bluebell with hedgehog

Deze keer heb ik met het vrolijke papier van BoBunny een doorkijkkaart gemaakt Zoals Wilma ooit eerder liet zien kun je heel eenvoudig zo’n staande kaart maken. Het leuke is dat je dan ook gelijk diepte in je kaart krijgt. Alleen moet je dan gaan kiezen welke vellen van BoBunny je gaat gebruiken uit deze serie, want ze zijn allemaal zo leuk. Ook voor de scrapbookers en mensen die van Project Life houden is dit ontzettend leuk papier omdat het allemaal leuke verrassingen op het papier heeft. Zo heb ik bijvoorbeeld dat wolkje op de achtergrond ook uit het papier geknipt. Daar heb ik met een stempel van Marianne Design de tekst op gestempeld. De stempel heb ik natuurlijk weer ingekleurd met de Spectrum Noir Markers. Ook kon ik het niet laten opnieuw de vlinder mal van Joy!Crafts te gebruiken. Hij is zo leuk ter decoratie.



Gebruikte Spectrum Noir Markers:
- Hertje: TN2, TN3 en TN4
- Egeltje : GG1, GG2 en IG5
- Strik : LG4 en CG4
- Cadeautje : TG6 en TN3

Gebruikte materialen:
- Wild Rose Studio 'Bluebell with hedgehog'
BoBunny Pincushion 'Doilies'
BoBunny Pincushion 'Seamstress'
- Joy!Crafts Cutting & Embossing stencil 'vlinder'
- Wild Orchid Craft bloemen
Spectrum Noir Markers
Clairefontaine DCP papier (210g)

Groetjes Marja

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk idee!!!
    Ik vind het een geweldig kaartje, lekkere frisse kleuren heb je gebruikt!
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart Marja!
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen