woensdag 22 oktober 2014

Kerstige wintergroetjes

Vandaag mag ik jullie een kerstkaart laten zien gemaakt met het papier van Hot Off The Press. Mooie tinten heeft dit papier. Verder heb ik een aantal van de nieuwe stansen van Precious Marieke gebruikt. Samen met een stempel van Hot Off The Press geeft het een prachtig geheel. Het hoekje is erg mooi om te gebruiken, heel fijntjes en super mooi op je kerstkaart. En wat te denken van die lieve muts en sjaal, samen met de handschoenen. Zo leuk om als klein detail op je kaart of lay-out te verwerken. De muts, sjaal en handschoenen heb ik net als de sterren gestanst en daarna embossed. Na het embossen heb ik die gedeeltes bewerkt met witte inkt, daardoor spingt het er mooi uit en kun je dit goed zien. De stempel heb ik gekleurd met Spectrum Noir Markers. Daarna uitgestanst en de kleine ijsvlokjes die ook bij de stempel horen heb ik langs de randen gestempeld, net zo als de tekst die ook bij deze stempel hoort





1 opmerking: