maandag 12 januari 2015

Paper Nest Doll groetjes!

Met het paperbloc van Studio Light en deze stempel van Paper Nest Dolls heb ik deze kaart gemaakt. De stempel heb ik ingekleurd met de Spectrum Noir Markers. Het blijft zo leuk en ik ontdek steeds meer. Gewoon durven en proberen. Zo heb ik de achtergrond van de stempel eerst een licht kleurtje gegeven en ben er daarna met de blender overheen gegaan. Hierdoor krijgt het een beetje een verweerde look en past het meer in het geheel van de kleurencombinatie. Was voor mij ook een verrassend effect en ga ik zeker vaker doen.



Gebruikte kleurnummers:
- Jurk :BT1, BT2 & BT4
- Koffers : TN3, TN6, TN2 & BG9
- Gezicht : FS2, FS3 & CR2
- Haar : GB4, TN7, TN3 & TN2
- Gras : CG4 & LG3
- Achtergrond : EB1 & Blender

Gebruikte materialen:
- Paper Nest Dolls Stamps 'Bon Voyage Emma'
- Studio Light Paperpad PPSL08
- Core Dinations Cardstock 'Grassroots'
- Spectrum Noir Markers
- Clairefontaine DCP papier (210g)
- Memento Inkt 'Tuxedo Black'
- Joy!crafts Cutting / Snijstencil Vintage Flourishes 'Blad'
- Wild Orchid Craft Roosjes

Groetjes Marja

3 opmerkingen:

  1. Leuk geworden, Marja. Prachtig ingekleurd en je hebt een mooie kleuren combi gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige kaart! Mooi in die pasteltinten!
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg lief kaartje! Mooie kleurtjes en mooi ingekleurd.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen