maandag 9 maart 2015

Gefeliciteerd Posh Princess

Hallo allemaal,

Vandaag weer een keer een kaartje met een Paper Nest Doll Stamp, wat een lieverd hé? Ik heb de afdruk weer ingekleurd met Spectrum Noir Markers. Als papier heb ik gebruik gemaakt van het paperpad 'Angelica & Adam'. Erg vrolijke zachte kleurtjes. Ik heb een kaart gemaakt die aan de zijkant is dicht gemaakt met een lintje.
De vorm van het stempelafdrukje is gemaakt met Design Tool Kit 2. De tekst gefeliciteerd is gestempeld op een banner die ik zelf heb gemaakt met de template 'Tiny Tags & Little Labels'. Ik gebruik deze erg vaak, ook tijdens het scrappen! Ter decoratie heb ik weer bloemetjes en parels toegevoegd.





Gebruikte Spectrum Noir Markers:
- Haar: TN2 en TN4
- Huid: FS1, FS3 en FS5
- Kleding: CR1, CR5 en CR7
- Streepjes in kleding: GB3 en CR7

Gebruikte materialen:
Paper Nest Dolls Stamps 'Posh Princess'
Crafters Companion Paperpad 'Angelica & Adam'
- Hot Off The Press Template 'Tiny Tags & Little Labels'
- Hot Off The Press Design Tool Kit 2
- Marianne Design Clearstamp 'Van harte gefeliciteerd'
- Spectrum Noir Markers
- Clairefontaine DCP papier (210g)
- Memento Inkt 'Tuxedo Black'
- Wild Orchid Craft bloemetjes

Groetjes Petra

1 opmerking: