woensdag 22 april 2015

Bon Voyage

Vandaag een kaartje dat ik gemaakt heb met de het papier van Joy!Crafts, At the Sea. Wat een mooi papier om mee te werken. Samen met de stempelset van Viva Decor, Journey. Ik heb er een stempel van Paper Nest Dolls, Nautical Ellie gebruikt, die vond ik wel toepasselijk. De stempels heb ik rechtstreeks gestempeld op het designpapier en de bootstempel heb ik op creme cardstock gestempeld. Daarna op designpapier geplakt en rondom uitgesneden met een wit randje.



Gebruikte Spectrum Noir Markers:
- Gezicht: FS9, FS4, FS1 en CR3
- Shirt, Pet BT9 (?) BGR3, BGR2, BGR1
- Sokken BGR3, 2, 1
- Haren GB10, GB8 en CB2
- Sjaal BGR5
- Schoenen BGR4, 3
- Rok BGR 2, 1
- Beer GB2, 1

Gebruikte materialen:
Joy!Crafts, Paper Bloc 'At the Sea/Seashore'
Viva Decor Clear Stamps, Journey
Paper Nest Dolls Stamps, Nautical Ellie
Spectrum Noir Markers

Leuk dat jullie weer langs zijn geweest, bedankt daarvoor.

Groeten Jolanda

1 opmerking: