woensdag 6 mei 2015

Afscheidskaartje Jolanda

Vandaag een kaart niet met een ingekleurde stempel maar gemaakt met de mooie stempelset van ScrapBerry's, thema: Vintage Circus. Het papier is van Studio Light, mooie vintage kleuren die goed bij de stempelset passen. De kaart is gemaakt op wit cardstock en daarna het scrappapier erop verwerkt. De stempels heb ik niet gestempeld met zwarte inkt, omdat ik dat te hard vond, maar met een grijze kleur. Ze zijn gestempeld op een scrappapiertje en de tent, de olifant en het ticket heb ik uitgeknipt met een klein randje er omheen waar door de stempel mooi uitkomt. Daarna heb ik de tent en de olifant met 3D-foam opgeplakt, waardoor het wat diepte geeft aan de kaart. Verder nog een aantal plakparels gebruikt om de kaart af te maken.



Gebruikte materialen:
Studio Light, Paperpad PPSL15
ScrapBerry's Vintage Circus, focus-pocus

Ik hoop dat jullie het weer een leuke kaart vinden. Dit is tevens mijn laatste kaart voor 123Scrapping. Door uitbreiding van het aantal uren dat ik werk heb ik minder tijd om kaartjes te maken voor 123Scrapping, andaar dat ik de beslissing heb genomen om te stoppen met het DT-team werk. Ik heb het altijd met erg veel plezier voor Wilma en Petra gedaan en wens hen verder vele succes met de webwinkel.
Bedankt voor alle bezoekjes en jullie berichtjes, ik heb het altijd erg leuk gevonden.

Heel fijne dag verder.

Groeten Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan, Jolanda. De stempels zijn prachtig door de grijze inkt. Kortom een mooie afscheidskaart voor het blog. Jammer.......
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een vrolijk kaartje terwijl wij het jammer vinden dat je stopt. Ook ik zeg...jammer. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat je stopt Jolanda! Bedankt voor alle mooi kaarten die je voor ons hebt gemaakt.
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen