maandag 18 mei 2015

Wedding Day

Deze paperpad van Studio Light past erg goed bij de stempels van Bebunni van Crafters Companion. De stempel heb ik ingekleurd met Spectrum Noirs. Het tekstvlaggetje heb ik geknipt uit het dessinpapier en deze om een cocktailprikkertje gerold. Op deze manier krijg je dus een heel leuk vlaggenstokje. De achtergrond van het stempelafdrukje heb ik ook deze keer weer een lichte tint gegeven met Spectrum Noirs omdat ik het DCP papier anders zo af vond steken bij het papier. Dit kleurt zo, vind ik, mooier als één geheel.



Gebruikte Spectrum Noir Markers:
- Grijstinten: BG1, BG2, BG3, BG4, BG6
- Roze/ roodtinten: CR6 en CR8, FS2 en FS3

Gebruikte materialen:
Studio Light Paperpad PPSL16
Crafters Companion Bebunni Unmounted Rubber Stamp 'Bebunni Wedding Day'
- Wild Orchid Craft Sweetheart Blossoms White 15mm
- Wild Orchid Craft Sweetheart Blossoms 2-tone Pale Pink 15 mm

2 opmerkingen:

  1. Schattige kaart, leuk zo met dat vlaggetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend kaartje. Prachtig ingekleurd. Kortom een plaatje.
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen