vrijdag 22 mei 2015

You are Amazing

Hallo allemaal,

Vandaag een 10x10 kaartje van mij gemaakt met de stempel 'Mustache & Glasses'. Ik vind deze zo grappig en wilde er al langere tijd wat mee doen. Als papier heb ik gebruik gemaakt van één vel, namelijk Echo Park Paper Happy Days 'Journaling Cards. Eén van de kaartjes heb ik gebruikt als achtergrond. Daarop heb ik de tekst (van één van de kaartjes) 'you are amazing' geplakt. De snor en brik heb ik op cardstock gestempeld en daarna uitgeknipt. De randen heb ik aangezet met rode Memento Inkt, daarna zijn de snor en bril opgeplakt. Ter decoratie heb ik nog enkele strassteentjes toegevoegd.



Gebruikte materialen:
- Echo Park Paper Happy Days Journaling Cards
- Memento Inkt 'Love Letters'
- Memento Inkt 'Tuxedo Black'
- Hot Off The Press 'Mustache & Glasses'

Groetjes Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten