woensdag 1 juli 2015

Seashore moederdag kaartje

Hallo allemaal,

Ik laat het een beetje laat zien, maar deze kaart heb ik gemaakt voor moederdag. Ik heb gebruik gemaakt van het leuke papier Seashore van Joy!Crafts. Deze keer heb ik gewerkt met veel cirkels. De kaart is rond en de diverse formaten papier op de kaart zijn ook rond. Het plaatje is ook van Joy!Crafts. De randjes van het papier heb ik wat aangezet met Memento Inkt 'Nautical Blue'. Het jute touw, de parels en de uitgesneden schelpjes zijn toegevoegd ter decoratie.





Joy!Crafts - Paper Bloc At the Sea/SeaShore - ca. 30 x 15 cm
Joy!crafts - Paperbloc - Paper & Pictures Under The Sea
Marianne Design Creatables 'Schelpen' 
Marianne Design - Linen Rope with wooden spool
Memento Inkt Nautical Blue

Groetjes Petra

4 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje. Ben er helemaal blij mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf deze kaart Petra. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk idee! Een top kaart.
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk idee! Een top kaart.
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen