maandag 19 oktober 2015

Kaart ' The Sea....'

Hallo allemaal,

Vandaag van mij een kaartje waarbij ik eigenlijk alleen blauwe en witte inktsoorten heb gebruikt. Het is een snelle kaart om te maken. Met een sponsje en verschillende kleuren blauwe inkten heb ik de achtergrond gemaakt. De lichtste kleur heb ik in het midden aangebracht en uitgeveegd, aan de zijkant heb ik wat donkerdere inkt aangebracht. Wanneer de overloop mooi is geworden kan erop gestempeld worden. Dit heb ik gedaan met Memento Inkt 'Nautical Blue', deze inkt was wat donderder dan de rest van de gebruikte inkten en komt daardoor goed naar voren. Met witte inkt heb ik tot slot golven gestempeld onderaan de kaart. De kaart heb ik gemat met donkerblauw cardstock en daarna op een witte kaart geplakt.



Gebruikte materialen:
Joy!crafts - clearstamps - Seashore
ScrapBerry's - Set of stamps 10,5 x 10,5cm Seaside. Sailingship
Memento Inkt Nautical Blue

Groetjes Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten