maandag 2 november 2015

Lay-outs met Spring Fling

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie twee lay-outs zien die ik heb gemaakt met foto's van de vakantie in Rome een aantal jaren terug. Ja ik loop wat achter, maar we zetten door haha. Ooit zal het boek afkomen. Ik heb gebruik gemaakt van het papier van Teresa Collins 'Spring Fling'. Een mooi papierpakket met frisse kleuren. Daarnaast zitten er allerlei leuke embellishments bij van onder andere vlinders en bloemen. Op mijn pagina heb ik deze ook gebruikt. Daarnaast heb ik bloemen van Wild Orchid Craft, parels en washi tape gebruikt. Om het geheel af te maken heb ik een titel toegevoegd, deze letters heb ik uitgesneden op de Silhouette. De vorm op de achtergrond is gemaakt met de Template 'Scalloped Frame' van Hot Of The Press. Deze vorm heb ik ook in het klein gebruikt bij de embellishments op beide pagina's.









Gebruikte materialen:
Teresa Collins- Spring Fling Paper Pack
Hot Off The Press - Easy Scalloped Frames Template
Teresa Collins - Daily Stories - Clear Stamps ca. 15 x 10 cm
WILD ORCHID CRAFTS - MULBERRY PAPER BLOOMS
25 Brads Bright

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Groetjes Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten