donderdag 14 april 2016

Roses & Lace kaart

Wat een bofkont ben ik toch want ik mocht aan de slag met het papier van Hot off the Press. Ik kan er niets aan doen, maar ik vind dat allemaal zulk mooi papier. Het heeft altijd de combi van rustige, wat effen vellen en vellen met wat drukker design. Ik ben weer eens aan het experimenteren geweest en heb een soort easelkaart gemaakt die gewoon rechtop neergezet kan worden. De vlinders zijn van Joy!Crafts (hoe vaak ik die wel niet heb gebruikt, maar ik blijf ze leuk vinden) De stempel heb ik op wit papier gestempeld, maar daarna een roze tint gegeven met de Spectrum Noir Markers. Zo blijft het meer een geheel.



Gebruikte materialen:
- Hot Off The Press - Roses & Lace Double-Sided Paper Pack, 30,5 x 30,5 cm
- Hot Off The Press - Bird In Cage Stamps
- Joy!crafts - Cutting & Embossing stencil vlinder
- Spectrum Noir Markers


Groetjes Marja

1 opmerking: