woensdag 21 december 2016

Eiseffekt!

Ieder jaar maak ik voor de medewerkers van de thuiszorg, die inmiddels al jaren bij mijn moeder komen met kerst een attentie. Altijd weer leuk om iets origineels te bedenken. Dit jaar heb ik voor iedereen een kerstplankje gemaakt. Ik heb 2 waxinelichtjeshouders bewerkt met Eiseffekt Holo van Viva Decor. Dit is zulk leuk spul om mee te werken. De Holo versie geeft een extra glimmetje. Aan de bovenkant een jutelintje gedaan, Dit gezet op een houten onderplankje gevuld met mos etc. Er overheen wat nepsneeuw gestrooid. Het geheel in cellofaan gepakt, daar moest natuur nog een leuk label aan gemaakt worden. Hiervoor heb ik de mallen Poinsettia klein, Petra's Twig en de Tiny's Pine Tree Branch van Marianne Design gebruikt.
Ik heb twee versies geprobeerd. Éen met en één zonder Eiseffekt. Bij het Eiseffekt valt de tekst iets minder op maar het effect vond ik wel leuk
Heb inmiddels ook al een kaars bewerkt met Eiseffekt.....ook die is er leuk geworden. Ik ben helemaal fan van dit leuke spul

Ik wens jullie hierbij ook allemaal goede feestdagen toe.
 
 
 
 
 
 Gebruikte materialen:
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten